diumenge, 31 d’agost del 2008

Un spam de qualitat

Ahir vam anar al "teiatru" a veure Spamalot, el musical dirigit pel Tricicle i basat (més o menys, com ells mateixos diuen) en la pel.lícula Los caballeros de la mesa cuadrada, dels Monty Phyton. Fart de riure surrealista, del que a mi m'agrada. Els que heu plorat de riure amb Flying Circus o amb la Vida de Brian no trobareu a faltar les vaques catapultades, els conills assassins, els caballers del Ni! ni l'aparició estelar de Déu. Tampoc els francesos, és clar, com a bons britànics que són Eric Idle i companyia...

Si esteu per Barcelona, podeu mirar d'acostar-vos-hi. Aquests primers dies de funció, com que encara no estan del tot rodats i els serveix de prova als actors, ballarins, i als mateixos directors, els preus són bastant assequibles (uns 20 eurus) o sigui que ja sabeu: una bona tarda de música, teatre i sobretot, unes rises que tanta falta ens fan de vegades...

Jo ja m'he carregat d'idees pel meu humor "intel.ligent" així que aneu amb compte, no em digueu "cinco", que no responc de mi mateix...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Prenc nota... sembla interessant.