dilluns, 4 d’agost del 2008

New kids on the bloc

En uns pocs dies, he llegit i vist diversos reportatges i articles sobre com s'ha de mantenir un blog, que el principi és el més fàcil i que el que costa és tenir un fil que puguis anar estirant dia rere dia, o almenys, post rere post. Reconec que sóc el primer negat per a trobar un tema que em sembli prou interessant com per comentar. Coses personals? Passo, vull intimitat! Comentar notícies? Una opció. Política? NEVER! Futbol? Prou patxanguero... potser massa i tot.
En aquests articles recomanaven especialitzar-se en temes concrets, de cara a que hi hagi un sol tipus de públic. Una altra opció però en aquest cas deixaria de ser patxanguero, per a tothom...


M'ho rumiaré, potser. O potser no i almenys hauré penjat un nou post. Però estic pensant en alguna cosa com ara... MÚSICA! Podria fer una anàlisi d'algun disc, comentar lletres, recomanar-vos coses, rebre recomanacions vostres... Fins i tot, si voleu us faig una playlist per a ocasions especials. Què sé jo, demaneu-me música per a bodes, o enterraments. O per estudiar, o per cagar-se en tot, o per posar-se a to abans de sortir de festa. Per despertar-se i aixecar-se amb el peu dret. O l'esquerra... Qui-lo-sa. La música és una de les coses més patxangueres que hi ha. Ja veurem si surt. A veure si enlloc d'esperar a que ho faci un fill futbolista, aquest bloc em treu de la misèria.


Salutacions i ja sabeu, si voleu comentar alguna cançó, disc, etc... "Estaré aquí mismo".

3 comentaris:

un ha dit...

Com fer que la gent passi pel teu bloc ?

Pos "cues de pansa" noi, és l'únic que se m'acut !! pq jo no hi pensava, i sort que el vaig posar a les Adreces d'Interès !! jeje

No tinc peticions de cançons, però demano aquí públicament, NO més cançons dels Herois de la Catalunya Interior, perfavor !! kin maldecap !!

sóc friki, però em sembla que deixaré de ser-ho...

Litus_7x24 ha dit...

He hagut de buscar-ho i he anat a petar al MySpace d'aquesta gent... Mareta meva però què t'estan fent, Badi? Qui et tortura d'aquesta manera??

Un Mandril ha dit...

Pero perque busques al Google quan tens el YouTube per trobar la gran Papallones, Mari Peu o Pel Cool?!

Dema a la feina, mes!

Venguen!

PS: I a vere si fem anar el Twitter! Ara que m'havia emocionat...