dimarts, 5 d’agost del 2008

Mentrestant... Tal com rajo

Mentre es decideix el futur del blog, segueixo rajant de tot. Porque yo lo valgo. Y tu no.

Com sempre estic navegant per webs d'ofertes de treball, no fos cas que el dia que no les miri perdi l'oportunitat de la meva vida (cosa que dubto, però t'imagines que sempre fas la mateixa combinació d'euromillon i no et toca i una setmana t'oblides de fer-lo?? Buf, quin malson!).

I la rajada d'avui, concretament, és: PERQUÈ COLLONS TOTES LES PÀGINES DEL SECTOR POSEN UNA CATEGORIA DE "TELECOMUNICACIONES E INFORMÁTICA"?? Ja he tingut amb molta gent la discussió sobre si som semblants o no, i em mantinc en la postura de "no tenim res a veure, cullons!". Que alguns familiars (eh, cunyàaa? ;)) em diguin informàtic passa... Però que els professionals que es dediquen a això em facin el mateix, això ja passa de castanya obscura (olé). NO sóc informàtic. No arreglo ordinadors ni programo. I cada dia m'he d'empassar milers d'ofertes de treball que no és que m'interessin o no, és que és com si un metge trobés entre les seves cerques de feina, ofertes de prostituta. I ja que poso aquest exemple, no sé de quines mans confiaria més, donat el cas...

Tot plegat una merda. Com sempre. Com tot.

PS. I a sobre el blogger dels pebrots no em deixa afegir la imatge del Hulk... Indignant.