dimecres, 30 de juliol del 2008

Twitter, twitter, follower, follower

Mira que m'he passat estones rient de gags de Muchachada Nui. Coses com els CELEBRITIES de Mackaulay Culkin (ni em mato a buscar com s'escriu el nom d'aquest paio), del Manu Chao ("todas son distintas, y a todas las quiero por igual")... I és clar, del friki Enjuto Mojamuto. Un dels que més hem celebrat és el que comença a dir repetidament "twitter, twitter, follower, follower...". Qué bonitas palabras! I jo rient pensant que era pur surrealisme... I no! Ahir em vaig començar a sentir desfassat de tots els temes "actuals" a la xarxa de xarxes quan em van explicar que això ve d'una aplicació web: el Twitter. Es tracta d'una mena de RSS de missatges curts. Vas escrivint com estàs en aquell moment o què et passa pel cap (una mena de miniblog), tens gent que et pot anar seguint (ELS FOLLOWERS!), etc. Com això dels blogs, no li trobo massa utilitat. El millor potser és ser un follower (qué bonita palabra again) de diaris o algun servei per l'estil. Hi ha programes de ràdio, fins i tot hi és, està clar, el mateix Enjuto!

En fi, ni que sigui per haver entès la broma, ja m'he fet Follower del Twitter. Si hi doneu un tomb, busqueu-me (Litus_7x24).


Salut!

1 comentari:

Un Mandril ha dit...

Possi! El Twitter este de los coyons!
Jo em vaig fer un usuari fa la tira i no l'he fetr servir mai! Siguem realistes: aixo nomes li pot "fer servei" a gent que esta les 24 hores del dia enganxada a l'ordinador, i en aquest pais ja costa que la gent obri la bustia de mails un cop a la setmana per anar amb twitterades!

La gracia es que pots publicar al Twitter via sms, que pot ser util per comunicar coses a molta gent de cop, per un minim preu, pero clar, aaaaaaal igual la gent esta followejant el teu twitter! JA!

Venguen!