diumenge, 14 de setembre del 2008

Més remeis contra l'avorriment

Una altra vegada, el Jordi (mon germà) m'envia coses interessants que aprofito per comentar-vos a tots vosaltres, al milió de lectors que cada dia esteu esperant les meves sàvies paraules...
Si la vostra marca preferida és Acme, si us alegreu quan veieu coiots esquarterant les seves víctimes al National Geographic, si sabeu que quan un cos es precipita al buit, només fa un fluix "puff" en arribar al terra, aleshores us interessarà saber que podeu disfrutar a tope de 43 capítols del "Coyote y Correcaminos" al youtube. La notícia sencera la teniu a Vilaweb.



Mentrestant, acaba un pont de vent, fred, passejos per Cambrils... Relax... De vegades em pregunto per què em relaxo tant... Ni que la meva vida fos un estrés...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser la teva vida és un relax.

Anònim ha dit...

Comentari del Víctor