diumenge, 15 de juny del 2008

Viatge al centre de...

Demà me'n vaig a Madrid una setmaneta, per temes de la feina. Uau! Hotel, taxis, contodoslosgastospagados... Auguru que serà una setmana dura, perquè hi ha molta feina a fer en només 5 dies (de moment). Ja us dic ara que no sé si tindré temps ni eines per actualitzar el bloc. S'intentarà.

Espero dues coses:

1) (vaaaa, el brinquindans!) Que no ens toquin massa la moral amb LA ROJA, la plaça de Colón, Innsbruck, el PODEMOS i la mare que em va parir, que ahir ja vaig acabar fins als collons... Mierde de Suècia, vaia colla d'inútils més grossa. Llàstima per Larsson, però ara sí que sembla que està una mica granadet... Com ho faré allà per amagar aquest antirojismo?

2) Si coneixeu Madrid o alguna cosa d'ella, podeu deixar-me comentaris d'on es pot anar a sopar, a fer una canyeta o alguna cosa així. Ja us deia que no tindrem massa temps. Si pot ser per aprop d'Atotxa que és on tenim l'hotel doncs millor que millor ;). A veure si és possible acabar a un antro que no sigui el típic de turistes o el bar de l'hotel...

En fi companys, ja que ningú és capaç d'anar a Madrid a aconseguir coses per nosaltres, hi vaig jo amb una avanzadilla d'herois. Ja us contaré, d'una manera o altra.

Mentrestant, encara queda un diumenge d'aquells que dèiem en un post anterior per endavant.

Salut!

PS. Hi vaig en Ave, així que ja us comentaré també l'alta velocitat espanyola...
PSS. Podéis tener retiro, plazalcampo y ateneo... pero al llegar agosto vaya vaya...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, vaja... com que Madriz eh?, ah molt bé, espero que no et trobis a ningú del Real Madriz o fan de la sel.lecció espanyola juas juas juas, però vaja, això és més difícil que veure les balances fiscals... Bon voyage!

txon ha dit...

Ets un friki hahaha!

Anònim ha dit...

Boness!!! Doncs que bé a "Madrit"! Jo la conec prou bé, i hi ha antrus molt guapos! El que passa que, és clar, jo et recomanaria el barri de chueca, jeje! hi ha baretus molt molt guapos, (d'ambient mixt)... i el barri val la pena veure'l, (que té wifi per tot el barri i tot) sobretot des que l'han arreglat perquè són moderns...Mil vegades més bonic que l'Eixample... Ah! i l'AVE si té algo és que és molt ràpid, pero els viatgers seguim sent majoritàriament tipical spanish, o sigui... que per dintre, doncs ja se sap...ejem... Roncs, parlar per telèfon a veus, gent que no es dutxa....
Ale guapo! A passsar-ho molt bé!
Bon blog! Una abraçada patxanguera

Marta - Fernando ha dit...

Carai cunyau!!! Encara no te n'havia dit res, però quina poca feina que tens... Però de fet ja està bé que ens distreguis a tots una mica, així passem l'estona llegint les teves... anades de l'olla. Pel que fa a los Madriles, jo no te'n puc dir gaire cosa, però et recomano anar a veure "Hoy no me pudeo levantar" (és fantàstic!!!) i sopar unos huevos de lucio (és una xorrada de plat però estan força bons). Apa doncs, que et vagi molt bé i ja aniré deixant-te comentaris. Fins aviat!

Un Mandril ha dit...

L'unic cop que vaig estar "allí" vaig estar-me per un barri anomenat Los Angeles (pa chulos ellos!). Vaig sortir per una zona que es deia Ministerio crec... ho tinc tot molt nebulós... recordo la Cibeles des d'un taxi i cap per avall... un autobús cap a una discoteca... un tren... una sidreria en un cinqué pis... botellon en la seva més autentica recreació (sense res a veure amb el que fem aqui)... no ho se Lus... la veritat... no ho se... %P

PS: Per als fans dels Huevos de Casa Lucio, no us perdeu un plat anomenat "Pit i Pana", busqueu-lo per les nostres contrades... un poderós rival!