dimarts, 10 de juny del 2008

Sistema patxanguero?

Fa un parell de dies un company de feina em va dir: "nano, vés a omplir el dipòsit del cotxe, que pinten bastos...". I jo que no el vaig creure pas, però em desperto avui (molt tard, cal dir-ho) i em trobo amb tots els diaris titulant que les gasolineres estan plenes, que es queden sense alguns carburants...

Osti i és el primer dia de mobilitzacions dels transportistes! Què fort, al final sí que hi haurà crisi, però l'euribor serà una conya al costat d'això...

Ja m'imagino els carrers de Barcelona rollo Mad Max, plens de barrils cremant, la gent corrent amb llaunes i garrafes de gasolina com si els hi anés la vida, lladres portant tubs llargs per xuclar el combustible dels vehicles aparcats...

I això no és res, que diuen que dijous ja poden faltar aliments bàsics a supermercats i demés comerços! Un dia, un anunci d'un gremi i tot el sistema a lourdes! Bé, cal dir que això m'ha fet pensar en totes les coses que es mouen, com per exemple, el pa (¿?¿?¿)...

Vaja, que tot plegat penós, com si estiguéssim esperant una guerra o alguna cosa així... I el trist és que jo, patxanguero com el sistema que m'arrossega, he anat a omplir el dipòsit... per si de cas...

Solucions? Idees? Anem a viure a la muntanya? De moment us deixo una foto del paio que tenia davant a la cua de la gasolinera... Perquè us feu una idea de cap a on anirà la cosa...

4 comentaris:

Un Mandril ha dit...

Aixó passa quan no es valora com es degut als serveis més intermitjos d'un procés... encara cueja l'efecte DEVASTADOR que va tindre la Vaga de Guionistes a USA... si, que passa? Per mi les series són tan importants com el pa (que ben mirat, si no es per sucar, no en menjo...)

Venguen!

PS: Patxangueros! Dins els comentaris seria bo crear polemica i debat, no només "Ei, hola! Que guai! Apa!"

Litus_7x24 ha dit...

Aprofito aquest espai per donar les gràcies a un mandril, comentarista patxanguero number one.
Quant al tema, t'adones de l'importància d'algunes professions, com ara la dels transportistes, per a aquesta societat. I tot seguit no puc deixar de preguntar-me: i si fessin vaga els telecos?
Em sembla que ningú no ens trobaria a faltar gaire... Líders de la societat!!

un ha dit...

El que em va fer gràcia del tema va ser el meu company de pis: "tio, que el gasoil està més CAR que la gasolina", tot al·lucinant en colors.

Fa tres mesos, el diari (el de veritat , no el 20' o el Metro) mostrava un gràfic on des de feia uns anys, la gasolina pujava tranqui·lament el pre-pirineu, i el gasoil pujava els Alps suïssos... és el que té que tothom es compri cotxes dièsel, que els xinos vulguin conduir, i que els indis fabriquin cotxes a 700.000 peles de no-re.

I la gent inundant les gasolineres i els súpers, com si fóssim als EUA, marededéu...

És que ens concentrem en un punt i llavors ens ho han de portar tot: aigua, menjar, gasolina, "lectre"...

Amb això vull dir que el Sistema, sigui patxanguero o no, està tan mal muntat perquè tots hem marxat del costat de la font, i ens hem esperat que els altres ens arregléssin el subministrament... ah, se siente. Ara estem ben agafats pels collonets, eh?

I esperar que el ZP o la tia Pepa ens arregli aquest problema... home, és molt esperar.

Un Mandril ha dit...

Em rendeixo davant l'escrit d'en Badi! JAJAJA! M'ha agradat lo dels diaris!

Portes rao en el que dius: llei de l'oferta i la demanda! Més gent vol gasoil, més car es posara. Que gran el capitalisme!

Not discutire que el sistema esta be o mal muntat. Pero el que es clar, es que la culpa no es del sistema, si no de la gent. Ja esta be que decidim marxar lluny de "la font", ara! si marxes, sapigues que el que un tio et porti l'aigua a casa ho hauras de pagar! Que no es cap dret!

Problemes de la societat hipermimada, estem tan acostumats a gaudir dels bens de luxe, que ens arribem a creure que són bens de primera necessitat i que per tant tenim dret a ells, i els tercers l'obligació a proporcionar-nos-els.

Venguen!